RSCO
logo, concept en vormelementen en campagnemateriaal i.s.m. Bureau Bunk, 2014
Rotterdam, dé stad van Cultuuronderwijs, een pilot van een programma van KCR met als doel de Rotterdamse jeugd via het voorgezet onderwijs (VO), cultuur en educatie integreren met als doel het individu (kind) te laten groeien. Hoe maak je educatie leuker, begrijpender en gevarieerder met het bestaande aanbod van culturele instellingen. In en periode van ruim een half jaar zijn er twee campagnes uitgerold, heeft er een Roadshow plaatsgevonden en, is het eerste jaar succesvol afgesloten met een EXPO.
De EXPO, een object van 3 x 3 meter bekleed met werk van deelnemende VO scholen voortkomend uit Cultuuronderwijs, stond een maand lang in de binnenstad van Rotterdam en fungeerde tevens als podium. Campagnemateriaal van o.a. posters, banieren, folders, ansichtkaarten, programmaboek, een website en meerdere compilaties van werk van enthousiaste deelnemende VO scholen en culturele instellingen.
















